Saturday, February 28, 2009
Image from Land Transport Authority, Singapore
အစိမ္းလိုင္း ဘြန္းေလး ဘူတာကေန ထပ္မံ တိုးခ်ဲ႔ထားတဲ့ (BLE) ၾကိဳ ့ကုန္း Joo Koon ဘူတာအထိ ၃.၈ ကီလိုအရွည္ရွိတဲ့ ရထားလမ္းပိုင္းဟာ ယေန ့နံနက္ ၅ နာရီခြဲမွာ စတင္ အသက္၀င္လာၿပီျဖစ္ပါတယ္။
စင္ကာပူ ပို ့ေဆာင္ေရး ၀န္ၾကီး နဲ့ အဖြဲ႔က ဘြန္းေလးကေန တိုးခ်ဲ ့ေျပးဆြဲမယ့္ ဘူတာ ၂ ခုျဖစ္တဲ႔ ပိုင္အိုးနီးယား နဲ့ ၾကိဳ ့ကုန္း ဘူတာ လမ္းပိုင္းကို တရား၀င္အျဖစ္ ပိုင္အိုးနီးယား ဘူတာမွာ ၂၇ ရက္ ေဖေဖၚ၀ါရီ ေန ့လယ္ ၁ နာရီ မွာ အခမ္းအနားနဲ့ ဖြင့္လွစ္ေပးလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။
တိုးခ်ဲ ့လမ္းပိုင္းကို ပထမဆံုး ေျပးဆြဲမယ့္ ရထားဟာ ၂၈ ေဖေဖၚ၀ါရီ (ဒီကေန ့) မနက္ ၅ နာရီ ၂၈ မိနစ္ တိတိမွာ စတင္ ေမာင္းႏွင္ေျပးဆြဲမယ္လို ့ သတင္းထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။
လူေပါင္း ၃ေသာင္းခြဲ ေက်ာ္ေလာက္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာ ေခ်ာေမြ ့ေစတဲ့ အက်ိဳးခံစားခြင့္ေတြ ရရွိတဲ့ ၾကိဳ ့ကုန္း တိုးခ်ဲ႔လမ္းပိုင္း ကို ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လမွာ စတင္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး စင္ကာပူေဒၚလာ ၄၃၆သန္း (ဘီလွ်ံ ၄၀) ကုန္က်ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
အစိမ္းလိုင္း အေရွ ့က အေနာက္ေျပးဆြဲတဲ့ ရထားလမ္းပိုင္းဟာ ယခုဆိုရင္ ၄၉.၂ ကီလိုမီတာ အရွည္ နဲ႔ ၃၁ ဘူတာ ရွိသြားၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ယခင္ To Boon Lay လို ့ စာတန္းထိုးတဲ့ ေနရာေတြ တံဆိပ္ကပ္ထားတဲ့ ဘူတာ က ေနရာေတြ အားလံုးလည္း To Joo Koon လို ့ ေျပာင္းလဲေရးထားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ရထားေတြ ေပၚက ဘူတာျပ ေျမပံုေတြ ကိုလည္း မၾကာမီ အခ်ိန္တို အတြင္းမွာ အၿပီးသတ္ လဲလွယ္သြားမယ္ လို ့ သတင္းေတြ ထုတ္ျပန္ထားတာ ေတြ ့ရပါတယ္။
photo by Icemoon
၁၉၉၀ မွာ စတင္ဖြင့္လွစ္ ေျပးဆြဲတဲ့ အစိမ္းလိုင္းရဲ ့ အေနာက္ဖက္ အဆံုး ဘူတာ ျဖစ္တဲ့ ဘြန္းေလး ဟာ ယေန ့ကစၿပီး ေနာက္ဆံုးဘူတာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ သူ ့အစား ၾကိဳ ့ကုန္း ဘူတာ က ေနာက္ဆံုး ဘူတာ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ေနရာယူသြားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ညီမူရာ
Share |
၄၃၆သန္း = (ဘီလွ်ံ ၄၀) ?
၄၃၆,၀၀၀ ၀၀၀ = ၄၀,၀၀၀ ၀၀၀ ၀၀၀
What r u trying to say ?
I just cannot get it!
Damn